Aby zrozumieć działanie nowoczesnych firm technologicznych trzeba przede wszystkim zrozumieć działanie przeciętnego współczesnego konsumenta, albowiem to oczekiwania klientów decydują w kolosalnym stopniu o tym, w jakich kierunkach poruszać musi się firma by zachować własną konkurencyjność i dobre wyniki finansowe. Bez odpowiednich działań strategicznych i analiz rynkowych trudno jest o tym myśleć, ale nawet one nic nie dadzą, jeśli klienci przestaną kupować dany towar, ponieważ jak wycieczki zagraniczne czy nowoczesne telewizory – można spokojnie poczekać pięć lat przed kolejnym zakupem, jeśli wymaga tego ratowanie domowego budżetu. Ważne jest więc tworzenie popytu nie tylko poprzez wprowadzanie na rynek stale nowych modeli, jak w przypadku telewizorów rewelacyjnie robi to Samsung pozwalający klientom co kilka tygodni cieszyć się nowymi premierami. Chodzi tutaj o długofalowe stworzenie mody, tak jak miało to miejsce w przypadku smartfonów i ich kolorów. Przez długie lata telefony komórkowe i telewizory nawet jeśli zbudowane inaczej i inaczej zaprojektowane, to często tworzone były z tego samego materiału, w takich samych odcieniach i rozmiarach. Odróżnienie swojej marki od innych następuje dzisiaj właśnie poprzez niecodzienny design i niektóre firmy mają na tym polu wyjątkowe osiągnięcia.
Popularne artykuł:
Ostatnio czytane:
Wzięli ślub po 80 latach!
Narzeczeństwo to piękny czas w życiu przyszłych małżonków. To czas poznania, planowania wspólnej przyszłości, etc. Ale jak długo powinien trwać ten czas? Wszystko zależy...
Urodziny dla dzieci Poznań
Chcesz, aby urodziny twojego dziecka były niezapomniane oraz jedyne w swoim rodzaju, ale nie masz czasu na zorganizowanie przyjęcia? Idealnym rozwiązaniem będzie wynajem firmy,...